Friday 21 November 2014

21.11.2014 Příprava na Mikuláše a Koledy

Gratulujeme mamince od Lukáška, která porodila ráno Adámka! Těšíme se až ho uvidíme! Druhá radostná zpráva je, že jsme dostali tašky pro děti, aby si do ní mohly dát svoje složky. 
Nejmladší děti, Kuba a Felix (Dylan spal v autě, Oskar přišel pozdě) si zopakovali písničky, říkadla, podívali jsme se na knížky. Děkujeme mamince Šárce za nápady a těšíme se na budoucí spolupráci. 
Předškolní děti (Monika, René, Etienne, Isabelle, Emma, Anička) zopakovali pohádku o Budce.(Kdo tady bydlí? Já myška Hryzalka, já žabka Kuňkalka, já zajíček Ušáček, já medvěd Křivošlap), zazpívali jsme si Odemyky Zamyky, na CD číslo 2. Naučili jsem se písničku Půjdem spolu do Betléma, děti kolébali panenku  v náručí a zpívaly Ježíšku, panáčku, já tě budu kolébati.
Zkusili jsme ještě písničku Bude zima bude mráz, Anička mi pomáhala zpívat ptáčka. A básničku Narodil se Ježíšek.
Zahráli jsme si hru na poznávání zvířat. Co je to? Má to ocas, čtyři nohy, má to vemínko a dává to mléko?
René nám dal také hádanku. Žije to ve vodě i na suchu a není to ryba. Co to je? Lachtan.
Nazávěr jsem se podívali na velkou knihu o třech sovičkách, které postrádaly maminku.
Starší děti (Emilka, Honzík, Dani, Gabík, Erik, Nataschka, Kateřina, Eliška a Eleni) si zahrály pohádku o Budce, zpívaly písničky Odemyky Zamyky, Bude zima, bude mráz, Narodil se Ježíšek, Měsíce, Půjdem spolu do Betléma. Tyto písničky budou děti zpívat na Koledy. Na CD číslo 41,42,43,44.
Přečetli jsme si, co budou děti recitovat na Mikuláše. A udělali i kousek Slabikáře, starnu 13.
Nazávěr ještě zazpívali Eričkovi, který oslavil narozeniny! Dostali jsme sladkosti a pěkně česky poděkovali, že děti? Ještě jednou gratulujeme!!!!   

No comments:

Post a Comment